tisdag 16 augusti 2011

Tack alla inblandade!

Nu är jag hemma i Sverige igen och har landat i vardagen. Det gick fort =) Kroppen känns bra efter förra veckan och nu är det bara hojen som behöver lite ompyssling! Den måste den ju tvättas... Har visst inte tagit tag i den saken ännu! Kläderna är tvättade i alla fall, likaså utrustningen.

En sådan här resa som Six-days klarar man inte av på egen hand! Jag vill passa på att tacka ALLA som har varit med på ett eller annat sätt för att jag ska ta mig runt mitt 7:e Six-days! Dessutom med ett resultat som är mitt bästa hittills =) Först och främst Pärnan i spets, utan honom hade det varit betydligt färre svenska lag på plats, en klippa helt enkelt! All servicefolk som har stått ute och tankat, servat och haft koll på tiderna, samt de som har stått vid prov och langat väskor, vatten och jackor. Kockarna som har skämt bort oss med massa god mat och muffins! Magnus som gav massage efter varje tävlingsdag, han fick även justera ryggen på mig ena kvällen. Min mamma som såg till att vi fick rena kläder hela gänget. GasGas Finland som lånade ut en reservdel till mig. Mina sponsorer med Tommy i spets. Krippe som har hjälpt mig innan med tvätt och fix med hoj, packning, samt på plats med servicelådor och glasögon. Även ett stort tack till Malin som tog hand om och såg till att min kisse mådde bra medan jag var borta.

Tro nu inte att det är rast och ro efter detta race! =) Full fart framåt bara! I helgen är det Ladies Cup uppe i Sundsvall, en tvådagars tävling. Sen är det något race varje helg tills säsongen är slut.

1 kommentar: