onsdag 31 augusti 2011

Rörken

Igår kväll vart det ett träningspass i Rörken-skogarna. Lagom tills vi började närma oss depån började det att ösregna... Det kändes ju lite onödigt, men i och för sig var det ruskigt bra träning för min del! Jag tycker det är så jäkla svårt när det blir så där halt. Det blev några sladdar under kvällen och en omkullkörning i leran =) Efter ett varv frågade jag Krippe "Går det jäkligt pottigt för mig eller?", till svar fick jag "Ja det gör de!"... Så efter de fick jag ju ta och skärpa till mig lite och då fick jag lite bättre rull =)

Lyckan varade inte så länge med att lägga ut bilder direkt i från telefon... Jag lyckades tydligen bara en gång!! Jag vet inte vad jag gör för fel riktigt för nästa gång jag skulle testa så gick det inte trots att jag gjorde på samma sätt. Nu lägger jag ner de och lägger in bilder från datorn istället, blir ju så frustrerad när det inte fungerar! =)

Ikväll har jag en kul inventering på jobbet att se fram emot... Eller inte! Men det är bara att gilla läget och räkna som sjutton så det går snabbt =) Som tur är så är det ju bara en gång om året!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar