torsdag 4 augusti 2011

Gått prov & provkört

Det är nu tredje dagen i Kotka i Finland. Vi har hunnit gått fem av sju stycken prov. Det ser riktigt fint ut, varierad terräng med mycket sand. Idag har jag varit ute och testkört på slutprovet som körs sjätte dagen. Det är lite annorlunda att dem har den banan öppen för träning, men skönt att ha kört ett pass på den. Till en början kändes det lite stelt, men det släppte allt mer och mer och i slutet rullade det på bra. Nu har jag sådan lyx att hojen är på tvättning så jag kan skriva på bloggen =) Tyvärr har vi inte tillgång till internet på hotellet så det blir svårt att uppdatera varje dag. När hojen strax är tillbaka ska jag fixa det sista så den är klar för besiktning på lördag. Nedan några bilder från tidigare dagar.

 Denna utsikt har jag från hotellet, nice! =)

 Jessica & Jessica är ute och går prov!

 Sandsäckar till markeringspinnarna, annorlunda..

 Sattyg på gång... ;)

Mycket verkar vi köra på millitärt område,
här har dem haft övning längst banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar