måndag 15 augusti 2011

Bilder från Finland

 Puy & jag var med på TV-inspelning söndagen innan tävlingen startade

 Jag åkte med Pärnan och några till för att kolla på en svår passage på transporten

 Jag på ett av proven

 Här står jag och väntar på min minut innan jag får serva i 15 minuter och sedan ställa hojen i parc farme och vänta in nästa dag

 Då passar jag på att peta bort lite skit och lossa på däckstoppen

 Här har jag kommit in på mina 15 minuter och kränger däck

 Anders Håll var med mig hela tiden, varje dag, och langade verktyg

 TV-teamet var även de med varje dag och filmade en massa, ovant men kul =)

 Här är jag klar med servicen och rullar in i parc farme, ni ser hur blött det är på backen...

 Här får jag lämna ifrån mig tidskortet och sedan kollar dem alla märkningar så jag inte har bytt fram- eller bakhjul, ram, motor eller ljuddämpare

 Efter varje dag serverades mat nere i tältet, vi fick även en matlåda till kvällen så vi fick i oss mer mat innan sängdax

 Här har jag precis kommit i mål ena dagen!

 Här har vi alla tjejer samlade som tog sig igenom hela tävlingen! Här ska vi precis gå in och hämta hojarna innan crossheatet i lördags

 Startkurvan

 Mycket stöd av svenskarna i publiken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar