fredag 12 augusti 2011

Six-days dag 4

Till dag fyra blev det åter en ny bana, fast proven som kördes hade vi alla kört förut förutom ett långt. Efter gårdagens 6:e placering var jag revanchsugen, men morgonen började inte så bra... Frukosten kom upp igen, så det blev en tung dag! Jag var inte alls på alerten och höll på trassla i ett dike på det nya provet bägge varven. Inte alls nöjd, men det lyckades bli en 3:e plats för min del för dagen i alla fall =) Som vanligt kom det regnskurar under dagen. Jag kan nog påstå att det var nästintill alla i vårt gäng som trodde att skidbacken skulle strykas denna dag, men icke... Istället drog dem om på de värsta ställena och körde ändå trots banans skick. Det var kanske tur för min del för det gick ganska bra där jämfört mot mina konkurrenter. För bra annars är synd att påstå... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar