fredag 8 april 2011

Prolog

Hej allesammans! Det är helt oootroooligt varmt här! Solen steker på som bara den! Har precis tagit en kall dusch för att svalka ner mig inför kvällens race. Det var riktigt skönt! Har varit ute och sett pre-ridern åka proven idag. På eftermiddagen var jag på tjej-möte och då kom dem fram till att dem ska korta ner extremprovet för tjejerna, så då missar vi den bökigaste uppförsbacken. Vi hade en omröstning bland tjejerna och alla franska tjejer var överens om att dem ville korta ner så då blev det ju så eftersom halva fältet är fransyskor. Jag röstade för att köra hela banan. Enligt arrangören ska det bli ett riktigt tufft race, mycket bök på transporterna. Inte att det inte går att ta sig fram, men att man hela tiden måste vara fokuserad bland stenar och berg. Värmen gör ju sitt till också att det blir jobbigt. Det låter dock som att det ska bli kallare till i morgon, jag hoppas de =) Jag återkommer ikväll efter prologen. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar