fredag 22 april 2011

GLAD PÅSK!!!

Nu var det ett par dagar sen jag skrev sist. Det har varit fullt upp med jobb och hojåkning. Både i onsdags och igår var jag till S1 på organiserad träning med klubben. Det är Fritz Andersson och Emil Berglind som har tagit tag i saken och det är jätte bra så det blir lite mer organiserat än om man bara beger sig ut själv och tränar. Tummen upp för de! =) Det var riktigt fint i skogen igår! Lagom fuktigt i backen, inte skitigt och inte dammigt. Synd bara att det blir mörkt så tidigt, men det blir ju ljusare och ljusare nu =)

Nu ska jag strax sätta mig i bilen och åka ut till mammas och pappas sommarstuga ute på Gräsö. Det är så härligt att komma ut dit för där finns det inga som helst måsten och man kan bara vara. Hoppas nu att ni alla får en mysig påsk. Glad påsk till er! =)

 Från gårdagens hojpass

 Kameramannen Emil kom inte så bra överens med kameran... ;)

Lite suddigt men det syns ju att det är jag ;)

1 kommentar: