söndag 17 april 2011

Härliga vår!

När vi kom hem från södra Europa hade jag glömt hur mycket snö det var när vi drog. Jag tog en bild innan vi åkte och då var stora delar av åkrarna utanför min stuga snötäckta. Det känns riktigt skönt att ha sluppit den värsta slasktiden. Nu är snön borta och våren här på riktigt, underbart!! Det känns underbart att vara i solen här hemma och den värmer! :) Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket nytta. Jag var en sväng till Siba med min nya telefon för det nya sim-kortet hade inte blivit aktiverat ännu och det skulle ta upp till 48 timmar. Då visade det sig att dem hade gjort fel vid mitt köp, att jag skulle egentligen betala en högre månadskostnad för att få en iPhone. Dem hade gjort fel så det var bara för dem att gilla läget och jag slapp förhöjd avgift och fick en iPhone för en krona. Jag tyckte de lät lite för bra för att vara sant när jag köpte den:) Ibland ska man ha tur! Nu är de kudden som väntar, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar