måndag 18 april 2011

Garagekväll

Det är alltid en massa saker som ska fixas! Garagejobbet är ett evighetsgöra känns det som.. Tänk om man ändå hade en egen mek.. Fast jag ska inte klaga, ikväll har jag faktiskt fått hjälp i garaget! Men det skulle vara skönt att inte behöva tänka på den biten och bara köra hoj =) Fast sen har man ju ändå igen alla timmar i garaget när vi kör Six-days och liknande tävlingar då vi måste meka precis allt själva och ingen får ta i hojen. Det skulle hur som helst vara skönt att slippa en del av alla timmar i garaget och lägga den på träning istället. Ikväll har det varit puts på den äldsta hojen jag har och lite service på den andra.

 Så här jobbar jag... ;)

 Gammalt klister från dekaler är aldrig kul...
Shit vad det sitter!

I helgen hade jag besök av en liten tjej som kom in med tussilago =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar