lördag 16 april 2011

Cross i Skutskär

Idag var jag till Skutskär och körde cross för första gången i år, sååå himla kul! =) Nog för att jag trodde att det skulle vara ganska torrt, men att det skulle damma så mycket som det gjorde trodde jag inte. Framför allt inte när man började närma sig banan och det var ganska mycket snö kvar i dikena. Det var mycket folk på banan så dem delade upp träningen. Först stora och små, och lite senare delade dem även in stora hojar i två grupper. Som sagt riktigt kul och jag hoppas det kan bli någon crosstävling i år, någon Stockholmscross borde jag kunna klämma in =)

Igår blev det till att fixa med lite allt möjligt sen jag kom hem från resan. GPSen jag köpte fungerade inte som den skulle så den lämnade jag in, jag lämnade in datorn för service och bytte ett verktyg som gått sönder med mer med mer. På kvällen blev det en efterlängtad shoppingrunda på Gränby Centrum =) Ikväll blir det grillkväll hemma hos Ullis och Anders, ska bli trevligt!

 Dagens träning i Skutskär

 Landningen på ett hopp

 Nöjd och glad på väg hem

 Ett par av mina inköp igår =)

 Ett par inköp till!

 Dessa plagg också,
så nu är jag redo för sommaren =)

Min älskling hade saknat mig när jag var borta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar