torsdag 14 april 2011

Årets första cykeltur

Nog för att jag längtar tillbaka till värmen och hojåkningen i Spanien och Portugal, men det är mysigt att komma hem när man inser att kissen har saknat en jätte mycket! Vi har haft långa mysstunder tillsammans =)Innan jag drog ut i Europa såg jag fram emot att få ta fram mountinbiken snart, när isen försvunnit från vägarna. Igår var det äntligen dax! Härligt =) En timme på cykeln blev de. För ovanlighetens skull tillbringade jag hela kvällen i garaget =) Fick en massa gjort på den äldsta hojen och den är snart redo för att säljas, så är ni intresserade av en begagnad GasGas 300 Racing 2010 vet ni vart ni ska vända er =)

Ikväll har jag gjort ett impulsköp... Det är verkligen inte likt mig men jag kunde inte motstå =) Jag var in på Siba och kollade på en ny telefon, min gick sönder nere i Portugal. Men jag skulle bara kika lite så jag ställde mig i kassan och skulle bara köpa en sladd. Sen ångrade jag mig och gick tillbaka till telefonerna och frågade vad en iPhone 4 kostar. Till min häpnad kunde jag inte köpa en telefon lös utan jag var tvungen att teckna ett abbonemang med Tele2. Det visade sig att jag redan hade ett liknande abbonemang och att jag bara behövde binda mig i 24 månader så fick jag telefonen för 1 krona! Så nu blir det en billigare månadskostnad än vad jag har nu och jag fick en telefon på köpet! Snacka om bra affär =) Bara fördelar =) Ibland ska man ha lite tur, bara för att det tog tid i kassan!

God natt nu allesammans! Dax att sussa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar