torsdag 10 maj 2012

Extremprovet

Min ihärdiga förkylning verkar inte vilja ge med sig riktigt, täppt i näsan som sjutton och lite ont i halsen, men jag har ett dygn till på mig att kurera mig =) Idag har det varit en ordentlig stekande värme med över 30 grader. Jag har sett till att gått i långärmat och byxor så länge jag inte har varit i skuggan eller inne =) Brännan kliar rätt bra kan jag meddela.

Idag hade jag möjligheten att se när Sala körde extremprovet när han var ute och testade hela banvarvet. Här nedan kommer lite fler bilder från just det provet.

 Ett stenparti i början på extremen

 Den andra vattensamlingen.
Dem har pumpat ur en del, var betydligt mer vatten tidigare i veckan

 En brant backe uppför

 Utsikten åt ena hållet, massa vindkraftverk!

 Ännu flera stenar...


 Traktordäcken är höga som upp till halva låret på mig

 Högt! Tur med jorden dem har lagt upp,
hoppas bara den ligger kvar ;)

 Givetvis lite stockar med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar