onsdag 9 maj 2012

VARMT!!

Här steker solen på för fullt, fortfarande. Min bränna är inge vidare från igår, inte förkylningen heller, så jag har försökt att ta det ganska så lugnt och hålla mig i skuggan så mycket som möjligt. När jag begav mig ut i solen såg jag till att ha långbyxor, långärmat med krage, keps och solglasögon, måste ha sett kul ut när man klär på sig mer ju varmare det blir =)

Idag har jag varit ute och gått extremprovet två gånger. Det är ett naturligt prov det mesta med kanter och stenar. Dem har även lagt ut några stockar samt traktordäck. Ett par kanter är riktigt regäla, men där finns det allternativ väg runt. Det är även två ordentliga vattensamlingar, på ena stället höll dem på att pumpa ur vatten när vi gick där. I morgon ska organisationen ut och provköra banan så jag hoppas jag har möjlighet att se dem köra där då. I morgon är det även dax för testkörning.
En blick över extremprovet

Ena vattensamlingen
Brant nerför och ser sedan ut att vara djupt i vattnet
Finns inget allternativ runt vattnet och ligger stenar i som är svåra att se
Från en annan vinkel, här ser man att det är en ordentlig kant nedför i slutet
Lite dålig fantasi kan tyckas när cross- och enduroprovet ligger på samma kulle, precis bredvid varandra, och ser i stort sett likadana ut. Finns inga konstigheter, som två crossprov.

Här är min stackarns kylare! Hålet var lite större från början men jag bände till den i skogen för att få ett så litet hål som möjligt att täcka med kemisk metall. Ganska otroligt att jag fick detta stora hål tätt, men jag höll på ett tag =)

1 kommentar:

  1. Lycka till i Portugal Jessica! Kör så de ryker:)
    /Stina Elowson

    SvaraRadera