onsdag 30 maj 2012

Preppat

Igår kväll var det full fart i garaget. Krippe tvättade och mekade med min pärla och jag tog hand om kläderna och utrustningen. Fixade alla roll-off brillor för det ska tydligen regna på lördag nere i Falköping. Idag är det bara lite småfix kvar sen är jag redo för race! För en gångs skull är jag ute i väldigt god tid =) Lika så bra att det blir lite lugnt fram tills på lördag för jag har ett svullet långfinger sen Portugal, kopplingsfingret. Det var en vänlig funktionär som skulle hjälpa mig och då klämde han fingret, typiskt! Det vill inte ge med sig riktigt, men det kanske inte är så konstigt eftersom jag använder kopplingen hela tiden när jag kör =)



Eftersom jag inte hade några nya roliga hojbilder
får det bli bilder på mitt charmtroll istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar