fredag 25 maj 2012

Öhlins

Igår hade jag en mycket givande dag i skogen! GasGas-teamet tillsammans med Öhlins hade testdag. Kalle Karlsson var på plats från Öhlins så tillsammans med honom fick jag till fjädringen riktigt riktigt bra. Otroligt lärorikt och fantastiskt fin fjädring! Anders Wallsten var också på besök i skogarna för att få lite bilder på oss. Tack snälla Kalle, Peter Skelander från KGK, Anders, min teamkompis Johan Gustafsson och Krippe för en riktigt kul dag!

Det blev ett litet pass idag med, måste ju testa fjädringen på ett annat lite hårdare underlag =) Och jag kan meddela att det kändes riktigt bra idag med! Per-Allan var på plats idag också och kom med nya övningar! Det här med att sladda är inte riktigt min grej, inte frivilligt i alla fall ;) Och inte ännu, men jag hoppas att det kommer så småningom =)

 Öhlins servicebuss var på plats,
Krippe meckar bort framgaffeln på min hoj



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar