onsdag 28 mars 2012

Allehanda Glas

Idag har varit en tung dag då jag vaknade med huvudvärk och hade mycket att göra på jobbet. Har bland annat levererat tre hojar =) Men det löste sig bra och jag avslutade kvällen med valpkurs, trevligt! Så nu har jag fått läxor med mig hem, det är bara att öva öva öva =) Kul att man ser framsteg hela tiden.
På förmiddagen idag var jag en sväng till Text & Dekor. Nu har Janne och jag en plan på hur bussen ska se ut =) Väntar med spänning på utskicket =) Har även varit en sväng till Allehanda Glas som ska hjälpa mig att få in rutor i bussen =)

Igår hade jag ett litet charmtroll på besök i butiken =) Lilla Loke 8 månader tillsammans med mamma Lena var in i butiken. Det provades axelskydd och ena korgen med innerslangar var mycket populär =)

Denna härliga blomma/buske/träd (eller vad man ska kalla det =) ) kom min goa mamma med till mig ikväll! En "grattis-till-körkortet"-blomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar