lördag 24 mars 2012

Cross!

Det är inte var dag jag är och tränar på en crossbana längre, men idag var det dax! På nya hojen dessutom =) Skutskär blev platsen. Riktigt kul!! Och hojen går hur fint som helst den med =) Fick justera lite reglage, annars var det bara att tuta och köra! Min egna lilla fotograf Matilda var med mig ut på banan idag så nedan kommer lite bilder tagna från dagen. När jag hade kört klart i Skutskär åkte vi vidare till en grusgrop för att hon skulle få testa köra lite på en 65cc. Hon har endast kört 50cc vid två tillfällen tidigare och det var för flera år sedan. Nu var hon sugen igen så farfar köpte en hoj och idag blev det premiärtur. Till en början var det läskigt, men sen sken hon som en sol. Det var så kul så när vi kom hem ville hon köra mer så vi lastade ur och klädde på oss och åkte lite på en åkerplätt utanför stugan, jättekul! =) Med andra ord tror jag att det snart är dax igen! I morgon är det hojåkning igen, men plats är inte riktigt bestämt än.

 Fotografering med nya biken =)

 Katten har hittat en frizon hemma på gården, i en vedtrave =)
 Pinnar gillar vi att sno från vedboden!
 Väntar på att få köra första passet i Skutskär
 Vy över större delen av banan, jag närmast på bild



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar