fredag 2 mars 2012

Kiropraktorbesök Nr 2

Ryggen vill inte riktigt ge med sig, så idag fick det bli ytterligare ett besök hos Magnus på http://www.kiropraktor.se/. Återigen fick han justera mig i svanken på tre ställen. Han bråkade med mig mer denna gång... Tydligen kan värken sitta i ett tag till och troligtvis kommer jag att behöva justeras en gång till i början på nästa vecka. Musklerna är väldigt spända runt svanken. Dem måste börja slappna av för att det inte ska bli samma sak igen. Det jag får göra nu är att stretcha och hoppas på att musklerna ger med sig så småningom! Ryggen är dock inget som hindrar mig från att köra Östra Open i morgon! Jag får väl ha lite ont =) Biken är så gott som klar för start! Det har min mekaniker sett till =) Tänk så bra jag har det! Det uppskattas till 1000!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar