tisdag 6 mars 2012

Tussilago!!

I helgen såg jag första tussilagon! Det måste ju betyda att det är vår nu!? Fast lite kallt är det allt på nätterna och på mornarna.

Igår blev det en ny tur till Magnus på http://www.kiropraktor.se/. Ytterligare en justering blev de... Men det såg mycket bättre ut nu så förhoppningsvis slipper han se mig där fler gånger den här veckan =) Det gäller för min del att stretcha mycket!

Jag har försökt pyssla lite med bloggen också. Vilken tid det tar när man inte har en aning om hur man ska göra! Efter flera timmars klurande och ett par telefonsamtal har jag dock kommit fram till det här resultatet som ni ser. Jag har fått ut några sponsorloggor på vänster sida samt fått till en meny på höger sida. Det är lite pyssel kvar, men jag jobbar på det! =) Tack Peter för hjälpen med loggorna!

 Så härligt att äntligen få se lite vårtecken!

En som trivdes i dikena uppe i Bergby i helgen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar