torsdag 1 mars 2012

Bowling

Ryggen blir allt bättre, men det har varit lite lugnare med hojåkning. Igår fick det åter bli en tur till Kraftkällan för ett pass på löpbandet. Knät klarar mer och mer så det känns skönt. Har jag inte sprungit på ett tag gör det jätteont efter bara några minuter. På lördag är det dax för race igen! Denna gång Östra Open uppe i Bergby. Trots det milda vädret har banan tydligen klarat sig bra så arrangören har gett startklart tecken. Jättekul! I Bergby är det mycket gärdesåkning och kortare partier i skog. En kul och snabbare bana.

Det har ju varit sportlov också så då måste man ju hitta på lite annat skoj med =) Så igår blev det middag i och bowling i Uppsala! Det där med att bowla är inte riktigt min grej... Jag lyckas alltid vrida till handleden lite grann innan jag släpper klotet så klotet går som en båge på banan. Då gäller det att sikta mot höger så kanske det blir bra när klotet kommer fram till käglorna... ;) Det sitter i ryggmärgen tydligen för hur mycket jag än tänker på att inte göra så, så blir det ändå så! Fast spelar man bara en gång om året så... =)



Som ni ser, det där med bowling är inte riktigt min grej!
Toksist blev jag!! =) Ändå gick det bättre än gången innan jag var där...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar