måndag 2 april 2012

Mer Cross!! =)

Det har hänt lite sen sist, har haft fullt upp på sista tiden för att få ordning på allt innan sommarsäsongen drar igång. Dessutom är chefen på rymmen så jag har minst sagt fullt upp på jobbet med =) Men det är kul att det händer grejer! Hojen är inkörd ordentligt nu i alla fall =) I torsdags var jag ute i skogen hos brorsan och drog. Det är en riktigt trixig bana, svårt som sjutton! Jag lyckades göra flera marksyningar varav en riktigt rejäl när jag tappade kontrollen i en uppförsbacke och for halva backen nedåt igen. Som tur var med endast en puls på 200!! Och nya hojen invurpad.. =( Men det är väl likabra att göra det på en gång så är det gjort! =)

I helgen var jag först till Skutskär i lördags och sen i Årsunda igår. I lördags var det ett riktigt busväder, blåste storm och snöade, men banan var fin. I Årsunda var det bra lömskt bitvis utan dubbdäck då det var tjäle en bit ner. Brorsan gjorde en ordentlig marksyning när framhjulet släppte i en kurva med hjärnskakning som följd, inte bra! Hoppas han är okej till SMet i Vimmerby om knappt två veckor.

Skutskär i lördags


 Blåsippor = VÅR!!
 ...men tydligen inte än, ett riktigt bakslag i helgen... =(

Snö var inte riktigt vad vi vill ha nu!
Här får Tyson se får för första gången, han var bra fundersam =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar