tisdag 27 mars 2012

Körkortet klart!!!

Idag var det dax för uppkörning för BE-kortet! Min femte uppkörning i ordningen lätt MC, B, MC tung begränsad, MC tung och BE. Alla på första försöket, vilket innebär att BE-kortet är mitt nu! =) Att det alltid ska vara så nervöst, vid det här laget borde jag vara van =) Mest nervös var jag givetvis över backningen, men det gick galant. Fick även under uppkörningen vända i korsning vid två tillfällen och det gick också vägen utan krångel. Så skönt, kan jag släppa det nu!

Igår var Tyson och jag ute och sprang en sväng. Kul med lite sällskap =) Första gången när jag sprang med honom trodde han att vi skulle leka, då var det lite svårt att få ordning på honom. Men med lite godis och massa beröm så gick det fint sedan. Igår var han riktigt duktig även när vi mötte folk i elljusspåret. Jag var även förbi Janne på Text och Dekor i Uppsala. På kvällen åkte jag och Krippe till min teamkompis Johan Gustafsson, där vi stod och ljög lite i garaget =) När jag kom hem hade jag fått en inbjudan från Enköpings Kommun. Dem bjuder in alla Svenska Mästare 2011 på en middag. Jag var med förra året men i år är jag nere i Vimmerby på första SMet och kan tyvärr inte vara med. Ett mycket trevligt initiativ!

 Inbjudan till Svensk Mästarfest

Yes, jag klarade det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar