onsdag 9 juli 2014

Kärt återseende

Idag fick jag äntligen träffa min hund!! :) Jag har inte kunna vara ute med honom på dagarna så han har fått vara med min mamma och pappa istället. Känns riktigt tomt utan honom, men jag vet att han har det bättre där när jag inte är så rörlig. Det underlättar så fort jag kan börja köra lite fyrhjuling. Jättemysigt i alla fall att han och mamma kom över en stund :) Igår hade jag också besök, av en väninna. Dagarna går lite fortare när jag får sällskap :) Hur mår jag då? Jo, illamåendet har jag helt klarat mig ifrån sen jag minskade på tabletterna. Värken kommer och går lite grann. Så fort jag är uppe och rör på mig så säger knät ifrån, trots att det bara är korta turer. Värken när jag sitter/ ligger med rakt ben minskar något för var dag, vilket resulterar i att jag klarar mina övningar bättre och bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar