tisdag 29 juli 2014

Första tramptaget!! :)

...så lite gjorde min dag!! :))) Känns fantastiskt skönt att äntligen kunna sitta på en motionscykel. Jag var hos sjukgymnasten idag igen. Han trodde nog inte från början att jag skulle klara av att cykla än, men menade på att det var bra att trampa fram och tillbaka så långt jag kunde. Då såg han att det var nära så han höjde upp sadeln ett steg så jag kom runt. Det vart lite högt så jag vickade lite fram och tillbaka, men det ska göra susen för rörligheten. Innan cyklingen fick jag ström i benet igen. Det gjorde riktigt ont, men efteråt får jag ut benet mer i sträckning så det gör ju nytta! Vi testade lite fler nya övningar och la upp ett träningsprogram som jag ska köra varje dag. Givetvis ska jag fortsätta böja och sträcka. Idag hittade jag även denna fina hatt :) När vi körde Six-days 2010 i Mexico var vi många i Trophy-lagen som köpte en varsin hatt. Så många bra minnen bär den med sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar