söndag 6 juli 2014

Illamående

Det har varit två tuffa dagar hemma nu. Värken har inte varit det värsta, utan det är illamåendet som har kommit och gått. Det har gått hyffsat bra på förmiddagarna, men på eftermiddagarna har det kommit. Jag är väldigt känslig om jag inte får i mig tillräckligt med energi, så jag tror att det är en kombination av starka tabletter och energibrist. Jag fick höra idag att det är första dagen jag har färg i ansiktet. Jag känner mig betydligt piggare idag också! De tidigare dagarna har jag bara sovit och sovit och sovit lite till. Jag fick besök igår eftermiddag en timme. När dem gick somnade jag som en stock igen :) På kvällen mådde jag ordentligt illa och kräktes upp allt jag fått i mig. Men som sagt, idag känns det mycket bättre och jag har faktiskt flyttat runt lite idag, inte bara legat utslagen på soffan :) Jag trappade ner något på värktabletterna idag, så det kan ju vara en bidragande orsak att jag har varit piggare och känt mig hungrig. Eftersom jag inte har haft någon användning av bussen i veckan lånade jag ut den. Det ska jag nog göra fler gånger! Ser ut som den blir väl omhändertagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar