torsdag 1 september 2011

Strax klart för race!

Ibland har jag det onödigt bra =) Medan jag var på jobbet och inventerade så var den någon som tvättade min hoj (den såg inte alls rolig ut efter Rörken-turen, väldigt lerig), krängde på nya däck, böt olja i motorn med mer med mer... Jag är så himla tacksam! Slipper det förhoppningsvis bli ett helkvällsprojekt i garaget ikväll =) På morgonen hann jag plocka i ordning utrustningen och kläder, bara glasögonen som återstår.

I morgon väntar en tur till kiropraktor Magnus Eriksson! Igår hade jag så ont i nacken att det värkte upp i skallen och även idag har jag ont. Misstänker att det är något som behöver justeras lite grann. Sträckte väl till mig när jag åkte hoj sist. Magnus brukar alltid få ordning på det! Så jag blir i form tills tävlingen på lördag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar