torsdag 22 september 2011

Miljömatta

Efter helgens hojåkning var det dax för lite service på fjädringen. Senast var innan jag drog till Finland så nu var det hög tid för det har blivit många hojtimmar sen dess =) Idag fick jag tillbaka prylarna och kunde montera det på hojen så jag hinner testa så allt är okej innan jag drar ner till Frankrike. På söndag börjar vi nämligen rulla neråt för sista deltävlingen i VM-serien som körs 1-2 oktober.

På lördag körs sista deltävlingen i Ladies Cup, men jag känner att jag inte riktigt hinner med det. Jag har en hoj jag åker på och ska jag först till Fjugesta på lördag och sen hem sent på kvällen och fixa allt för att sedan dra på söndag förmiddag igen. Allt tar sin lilla tid och för att slippa stressa en massa så väljer jag alltså att hoppa över sista deltävlingen i Ladies Cup och lägga all fokus på VMet. Det ska bli riktigt kul att komma iväg igen. Denna gång har jag Ullis, Anders och Krippe med mig som ska hjälpa mig och stå ut med mina tävlingsnerver.. ;) Inför sista deltävlingen ligger jag på en 6:e plats. Första deltävlingen i Spanien kom jag 4:a bägge dagarna och andra deltävlingen i Portugal bröt jag lördagen efter att ha kraschat sönder gashuset och kom 6:a på söndagen.

Idag när jag kom hem väntade en present i köket =) Tack snälla Krippe!

En ny fin miljömatta =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar