söndag 18 september 2011

SM GULD!! =)

Vi hade tur med vädret igår när vi körde sista deltävlingen i SM-serien nere i Skövde. Mycket regnande under veckan, men det var strålade solsken under tävlingsdagen. Vi körde tre varv med tre prov på varje varv. De två första kom jag bra överens med och de var riktigt fina. Tredje provet var riktigt smackigt både ute på gärdena och i skogen. På sista varvet ramlade jag just på detta prov två gånger när jag gled omkull. Jag lyckades vinna sex av åtta prov och knep hem segern, både för dagen och i totalen. Så igår blev jag klar svensk mästare för fjärde året i rad! =) Det känns jättekul men lite svårt att smälta in.

Det blev inte mycket till firande igår då vi har haft träningsdag nere i Skövde idag. En lyckad dag som slutade med ösregn. Jag somnade som en stock på vägen hem =)

 På vägen ner till Skövde laddade jag med Fairing

 Fokuserad innan start

 På väg mot starten

 På första provet

 Efter målgång, väntar in resultaten...

 Fyra nyblivna svenska mästare!

 SM-planketterna är utdelade!
Sanna knep silvret, jag guldet och Jessica Malcolmsson bronset.
Det var även resultatet för deltävlingen.

Jag tillsammans med Felicia, en blivande endurostjärna =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar