fredag 2 september 2011

Besök hos kiropraktor

Han är en klippa Magnus Eriksson! Nacken känns redan mycket bättre =) Så har ni problem kontakta honom på http://www.kiropraktoruppsala.se/. Han justerade nacken lite grann, men stora orsaken till att jag hade ont var att jag hade fått en ordentlig sträckning i muskeln. Han hittade flera "goa" punkter så man helst hade velat springa därifrån... =) Jag kommer att känna av det ett tag till misstänkte han, men det skulle kännas bättre när jag blev varm i kroppen. Så när jag väl kör i morgon kommer jag säkert inte ens tänka på de! =) Tack snälla Magnus!

Nu inväntar jag bara morgondagen. Allt är klart, det ska bara lastas. Har inte sett vad det ska bli för väder, men det lär ju inte bli värre än förra helgen =) Shit så halt det var då! Ha en trevlig helg nu allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar