onsdag 28 september 2011

På plats

Nu har vi kommit ordentligt tillrätta här i Mende. Riktigt varmt och soligt! Jag som trodde det skulle vara betydligt svalare och inte alls planerat min klädväska rätt... Men jag ska inte klaga! Så skönt så =) Igår eftermiddag rullade vi in i lilla staden Mende. Vi hann gå crossprovet och extremprovet innan det var dax för middag och sängen. Proven såg fina ut. Det är väldigt backigt och mycket på skrå. Idag har vi varit ute och gått enduroprovet och supertestet på förmiddagen och så gick vi endurotestet en gång till på eftermiddagen. På enduron finns det ett par lite klurigare backar där det gäller för mig att inte tappa fart på vägen upp. Jag har försökt lägga in bilder, men utan några större framgångar. Ikväll nu precis rullade vi in i A-paddock och fick då tillgång till internet. Först skulle vi inte få rulla in här, men nu har vi lyckats få oss en plats, i alla fall tills i morgon... Förhoppningsvis blir vi kvar här.

I morgon ska vi ut och testköra och gå crossprovet och extremprovet en gång till. Sen blir det lite meckning och putsning så allt är klart tills på fredag när det drar igång. Först anmälan och besiktning på fredag morgon och sen supertestet på fredag eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar