torsdag 29 september 2011

Testkört

Idag har vi varit ute och gått crossprovet och extremprovet en gång till. Det ser lika fint ut idag =) Massa på skrå! Har även varit ute och testkört lite grann. Det var ovant med det dammhala, men det gick bättre och bättre. Till slut tog soppan slut i tanken så då fick jag nöja mig för dagen =) Sen blev det till att fixa det sista och kränga på nya däck, så nu är hojen redo för race! Strax är det sängen som kallar. Här nedan finns lite bilder från resan.

 På vägen ner försökte jag vara duktig och plugga till BE-kortet,
det slutade så här...

 Många fina vyer var det på vägen ner. Här börjar vi närma oss Mende.

 Vi hade länge en galning till lastbilschaffis bakom oss...
Till slut kom han om oss på dessa kringelekrokvägar!
Bilden säger nog att jag inte behöver nämna att det var med livet som insats...
Det var väl värt de tio meter han tjänade... För kön framför oss var lååång!

 Här ligger extremprovet! Med denna vackra utsikt över Mende =)


 En stenkista på extremprovet

 Ett gäng stockar på extremen

 En tuff och brant backe på enduroprovet

 Utsikt från enduroprovet, jag behöver nog inte säga att det är brant bitvis =)

Här stod vi parkerad den första natten, inte helt felutsikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar