söndag 6 mars 2011

Östra Open i Kungsängen

Det blev ingen start för mig idag. När jag vaknade var jag illamående och alldeles yr. Jag försökte göra mig i ordning och äta frukost, men mitt i gröten gick jag och la mig igen. Efter en stund gick jag upp igen och åt klart. Efter det började jag piggna till lite, men då kände jag inte att det var värt att köra. Gårdagens tävling tog all energi ifrån mig och jag hann inte ladda om till dagens race. Det här var min sista vintertävling för året och nu ska jag verkligen ge kroppen en chans att bli helt frisk. Jag kan inte fortsätta gå så här utan ork.

Trots allt tog jag mig ut mitt på dagen för att kolla lite på racet samt vara med på prisutdelningen. Jag fick chans att heja på dem som jag normalt sett krigar emot =) Spåret såg jättefint ut, i alla fall det lilla jag såg. Klart man blir åksugen, men ibland kan jag ta förnuftiga beslut även om det sitter långt inne. Efter tävlingen fick jag ta emot mitt första pris i serien =) Fick även en inteckning i det nya vandringspriset i damklassen.

 På väg till Kungsängen

 Kunde inte hålla mig helt och hållet från spåret =)

Prisutdelningen:
Emily Smalsjö 3:a, jag 1:a och Sanna Bergman 2:a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar