torsdag 31 mars 2011

Dan före dan..

Ytterligare en dag har susat förbi! Det har som vanligt varit fullt upp i schemat =) Efter en utsökt frukost, eller not.. Försökte förklara att jag behövde låna en micro till havregrynsgröten och det slutade med att jag sprang runt i köket och letade efter en, dock utan resultat.. I alla fall så började vi med att gå enduroprovet igen. Ser riktigt fint ut idag med =) Jag är lite farsinerad över hur folk bygger om banan när de är ute och går. Nu var det inte bara stenar som flyttades, utan nu bandades det till och med om av förare på ett ställe. Efter eduroprovet åkte vi till extremprovet och kollade lite igen.

På eftermiddagen gick jag först supertestet igen, så nu har jag gått alla prov två gånger, och sen blev det lite testkörning! =) Testslingan var inte så lång och det kändes som att nästan alla var där så jag kan erkänna att jag kände mig lite ivägen när storfräsarna kom och drog. En av dem använde mitt framhjul som stöd på första varvet, det kändes så där. Men jag lugnade mig lite och väntade tills det blev mindre folk på banan. Då var det betydligt lättare att känna så att allt fungerar som det ska. Skönt att få köra lite grann igen! När jag kände mig klar där så åkte jag tillbaka till bilen. Ola tvättade och jag krängde däck och plockade iordning bland alla grejer. Så nu är pärlan klar, ska bara på med lite siffror =) Nu börjar det närma sig! =) I morgon kväll kör vi prologen, kul ska det bli!  =)

Idag kom även ett helt gäng med folk hemifrån som ska supportra på plats, jättekul! =) Jag fick även leverans av lite prylar, så tack för de =)

 Trädkramare på enduroprovet

 Helt ärligt vet jag inte vad vi tittar på,
men något intressant måste de ju va!

 Där ska jag åka!

 Vi fick finbesök i Spanien idag!! =)
Jag erbjöd att lasta in deras bil i bussen... ;)

 Jag är ute och drar på testslingan



 Sista meket innan race =)


Byte av fram- och bakdäck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar