måndag 14 mars 2011

Garagekväll

Igår blev det en heldag borta. Det var besök hos en kompis och dop. Idag blev det åter en promenad i dryga timmen. Inget härligt väder precis men skönt att få lite luft. Varje dag nu sen en vecka tillbaka har det varit någonting som ska fixas inför resan till Spanien och Portugal. Idag har jag bokat hotell på bägge ställena. Kvar att boka är det två första nätterna när vi kommer ner. Tanken är att jag ska få ett par dagars barmark-träning innan det är dax för race. Det kan behövas! =)

Kvällen har jag tillbringat i garaget. Även där har jag börjat kolla över alla prylar. Kläderna och brillorna har jag fixat sen innan och ikväll gick jag igenom reservdelslådan för att se vad som behöver komletteras och plockat ihop lite andra prylar som ska med. Det är mycket att tänka på! Har även meckat lite grann. Dubbdäcket har åkt av på ena bakhjulet, luftfilter har oljats in, nålen i förgasaren har bytts med mera. Jag har hört på ett par olika håll att det ska gå att köra dubbfritt i Årsunda, det måste jag kolla upp.

Nu väntar sängen! Det blev en sen kväll idag...

Från min promenadtur...

Kvällsmaten, hemgjort pizza á Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar