tisdag 8 mars 2011

Fettisdagen

Hoppas ni har klämt i er en semla idag! Det har jag gjort, utan bekymmer. Det var lika gott den här gången! =) Vad har min dag annars bjudit på? Jo, jag har för första gången rört på mig sen fyra veckor tillbaka (bortsett från tävlingarna jag har kört). Det fick bli en lugn promenad i dryga timmen. Jätteskönt! Längtar så tills nästäppan har försvunnit helt så jag kan börja träna ordentligt igen. Nu har i alla fall hostan så gott som försvunnit.

Idag fick jag ett glatt besked! Förra veckan anmälde jag mig och betalade till de två första dam VM-deltävlingarna i Spanien och Portugal. Första tävlingen går 2-3 april och andra tävlingen går 9-10 april. Idag meddelade Ola Persson att han följer med mig på resan, jättekul! Pusselbitarna börjar falla på plats, sakta men säkert... =)

Emil, en av mina favorit-killar =)

Jag och Ola

Dagliga myset med kissen! =)  Till...

Promenad i busvädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar