söndag 27 mars 2011

Spanien

Nu har vi kommit fram! Så himla skönt att inte vara på resande fot längre =) Fyra i natt tog vi in på hotell i Frankrike, på gränsen till Spanien. Jag led ingen nöd för jag låg och sov på sätet i fram i fosterställning hela natten till och från, Ola förstod inte hur jag ens kunde vika ihop mig så mycket.. =) Väl framme på ett hotell vid fyra insåg vi att vi skulle ställa fram klockan en timme till sommartid, så klockan var visst fem! Det blev några timmars sömn för oss på hotellet innan vi körde de sista milen in i Spanien och till Roses. Där blev det lite gasa för min del på eftermiddagen, så härligt att få köra på barmark igen! =) Jag var ju bra seg i huvudet efter resan men det var skönt att få röra på sig igen, riktigt skönt! Efter åkningen blev det lite lugn med bland annat en strandpromenad och en Banana Splitt, gott! =) Nu sitter vi på hotell i Girona. Lite komiskt är att jag hade bokat hotell med GasGas-fabriken rakt över motorvägen, så vi blev tvungna att svänga förbi där och ta ett kort. Jag har försökt lägga upp lite bilder men det går lite trögt. Jag hoppas jag hinner få ut några fler!

På väg in i hamn i Travemunde


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar