tisdag 15 mars 2011

Enduro!!!

En väääldigt skitig bil och jag =)


Pannlampa på!

Så himla härligt att sitta på hojen igen! =) Ännu bättre var det att spåret ikväll var superfint! Nog för att det var snöspår och jag behöver träna på barmark men ändå. Just nu behöver jag bara komma i form igen och åka så mycket hoj som möjligt innan jag drar iväg i nästa vecka. Ikväll var jag och åkte hoj i Knivsta, som sagt ett jättefint spår i bara skog. Banvarvet tog cirka 22 minuter för mig. Jag körde fyra varv. På de tre sista varven skiljde det endast 8 sekunder på det bästa och det sämsta varvet (första tog vi ingen tid), det är väldigt jämt på en sådan lång bana =) När jag precis kom ut på mitt tredje varv blev det kolsvart i skogen, batteriet tog slut! Det har aldrig hänt mig förut när jag har varit helt själv så det var bara att chansa sig fram i skogen, tur att jag inte var så långt bort ifrån bilen... =) Ännu mer tur var att jag hade fler batterin med mig så jag kunde fortsätta =) Claes var med mig ut i skogen ikväll så jag slapp vara där själv om det skulle hända något. Det är han som är fotografen till bilderna ovan.

Nu blir det hopp in i duschen så jag kommer i säng någon gång! God natt allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar