söndag 20 mars 2011

Hojåkning =)

Hej hej, hemskt mycket hej! Nu har det snart gått en hel helg igen, vart tog tiden vägen? Fast å andra sidan tycker jag att jag har hunnit med mycket den här helgen. Idag blev det ett hojpass i Knivsta. Det var blötare denna dag och sladdrigare i spåret, helt okej men inte lika fnt som tidigare i veckan. Efter två timmar var jag så kall och blöt att jag gav upp. Hade tänkt köra lite till, men vill inte bli förkyld igen! Det blev ett bra pass ändå och det tog tid efteråt innan jag fick upp värmen. Nu har jag sådan tur att jag får hjälp att tvätta sprintern som jag var och hämtade hos Carnila AB igår. När det är klart ska den över till Text och Dekor för lite stripning =) Det har gått i ett de två sista veckorna så ikväll väntar en lugn och skön TV-kväll! Misstänker att det kan bli Solsidan klockan åtta =) Trevlig kväll!

 En bild från dagens hojpass

Nyinköpta i veckan, fräsiga va? =)
Jag har faktiskt redan ett par likadana fast annan färg.
De var så himla sköna så jag köpte ett par till... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar