torsdag 20 december 2012

Skidpremiär

Igår efter jobbet drog jag till Hammarskog och åkte lite skidor. Jag fick längdskidor i julklapp förra året men då var det ju tyvärr inte så mycket snö så dem användes endast ett par gånger. Jag har knappt åkt nå längdskidor i mitt liv, men tänkte att jag skulle börja med det :) Det är ju väldigt bra träning! Dock är jag livrädd när det sluttar lite utför... Hoppas det kommer släppa allt eftersom! Skidorna känns ju inte så pålitliga och jag vill gärna ha lite marginal. Det räcker att jag gör snöänglar i endurospåret ;) Det blev ett skönt pass med pannlampan, man kan säga att det blev en kort sträcka under lång tid ;) Kändes i axlarna gjorde det i alla fall! Ikväll var jag ut till Rörken en sväng och körde Enduro med pannlampa. Det var ett klurigt spår och blött bitvis under. Hoppas det hinner frysa på till Östra Open premiären i januari. Nu kallar sängen, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar