fredag 14 december 2012

Fairing

På morgonen idag har jag besökt några sponsorer. Först blev det en tur till Lasse på Fairing. Som många av er säkert redan känner till så säljer dem sportdrycker och kosttillskott - www.fairing.se. Efter en fika och i lastning av lite produkter till butiken så rullade vi vidare till KGK Motor - www.gasgas.se. Från KGK Motor kommer mina GasGas-motorcyklar och reservdelar. Efter att ha sagt hej till dem så drog vi vidare till Öhlins - www.ohlins.com. Öhlins är dem som servar och bygger fjädringen som sitter på min motorcykel. Det har blivit en fantastisk skillnad när man får fjädringen precis som man vill ha den! Nu är jag tillbaka på jobbet i Uppsala- www.dasilvaracing.se!

Igår körde jag första passet med lyse för denna vintersäsong. Lite ovant så klart och en sjuhelskotta massa snö! =) Jag fick vara med och spåra och det var så jäkla jobbigt, vilken puls jag hade! Det gick inte så fort och jag ramlade omkull och körde fast =) Bra träning är det i alla fall! På´t i helgen igen ba!! Trevlig helg!

Jag och Lasse Fairing

Pärlan är lite kall...

 ...och full av snö!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar