torsdag 27 december 2012

Regn...

Julhelgen är över och det blev en riktigt mysig jul! Framför allt är det så mysigt att fira jul med barn, även om brorsans dotter inte förstod riktigt =) Hon blev i alla fall gladast av alla när hon fick en stor mjukishäst som hon kunde rida på =) Själv fick jag mycket bra och användbara julklappar!! Nu kan jag bland annat fylla på bussen med lite av varje som jag behöver när jag är ute och tävlar, mycket uppskattat!
Jag har inte firat jul hela helgen, det räckte bra med julafton =) Så på juldagen var jag ute och körde lite hoj hemma hos brorsan. Det började bli ett fint spår där tills regnet kom igår, nu vet jag inte hur det ser ut. Tror dock inte att dem fick lika mycket regn som oss. Kändes ju väldigt onödigt med regnet, det var blött under snön som det redan var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar