måndag 31 december 2012

GOTT NYTT ÅR!!!

Jag började min nyårsafton med att köra tredje deltävlingen i KM-serien. Vi körde samma bana fast åt andra hållet. Det fortsätter ju bara att töa så banan hade ändrat sig mycket från i förrgår. Det blev långa djupa och slagiga spår. På flera ställen gick isen sönder och det blev vassa kanter som ibland var svåra att se. Jag tyckte körningen kändes pottig, men när jag var in och tankade efter fyra varv hörde jag att fler tyckte det var bökigt. På mitt sjunde varv körde jag fast i ett dike som vi passerade. tack snälla du som hjälpte mig loss därifrån :) Jag var inte ensam om att köra fast just där :) Liksom förra gången hann jag precis ut på ett sista varv då jag passerade varvningen 1:59:40. Skrattretande för jag var verkligen inte speciellt sugen på ett varv till... :) Om det var jättekul sist var det lite mindre roligt den här gången ;) Men ett bra träningspass! Idag blev jag 11 av 56 stycken. GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar