måndag 17 december 2012

Julbord

Det har varit en helg fylld av aktiviteter! Först en mysig tjejmiddag i fredags efter jobbet. I lördags blev det en tur på hojen och Per-Allan var med och styrde upp passet. Brorsan och Emil var också med och körde. Banan som vi spårade upp förra helgen var fin och vi fick bra flyt i åkningen. Efteråt hämtade jag dubbdäck till butiken, så nu är lagret påfyllt för er som behöver däck =) På kvällen åt jag julbord och avslutade kvällen framför teven med goa vänner.

Igår körde jag ett pass hemma hos brorsan. Där är det mer snö och genast blir det mycket svårare! Det började med ett par vurpor och jag fastnade under hojen, men sen mot slutet rullade det på bra. Efter lite mys med brorsans dotter och middag for jag vidare till Gränby för att handla. Väl hemma på kvällskvisten blev det en långpromenad med hunden. Så, det var min helg! Snacka om att allt har gått i ett =)

Bilder som Per-Allan tog i lördags

Emil, brorsan och jag


Här står vi på led i snöspåret =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar