söndag 8 mars 2015

Zeta Armor Handskydd

Det blev som sagt lite åkning i lördags igen :) Vi blev ett helt gäng och grabbarna drog upp en lite klurigare bana. Riktigt tekniskt och väldigt givande för min del. Jag har inte kört något liknande sen efter operationen så det var lite nervigt på första varvet :) I slutet kändes det riktigt bra, så det kändes givetvis skönt. Vilken skillnad det blir när man vet att man kan och när man slappnar av ;) Dagen till ära hade vi monterat på Zeta Armor handskydd på hojen :) Idag blev det ingen åkning. Sjukgymnasten vill att jag är helt fräsch i kroppen inför morgonens tid hos honom. Vi har gjort en liten test för att se om jag får mindre ont i knät då. Jag har helt enkelt fått roa mig med lite annat. Igår kväll spelade vi Nintendo Wii. Det var allra första gången för min del. Vi var fyra stycken som spelade mot varandra. Först spelade vi bowling två omgångar och tror ni inte jag lyckades vinna båda två! Sedan spelade vi golf nio hål och jag hamnade på en delad förstaplats :) Idag har jag pysslat lite med brorsans små tjejer och på eftermiddagen var vi på Båtmässan i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar