torsdag 19 mars 2015

Vardagslyx

Det har varit full fart hela veckan. Det har hänt mycket skoj, men även en del måste-göras-sysslor. Jag har haft två mycket givande pass på hojen hos Per-Allan. Jag har varit både hos sjukgymnasten och på Kraftkällan. Sjukgymnasten märkte, precis som jag har gjort, att övningarna fungerar mycket bättre nu. Troligtvis på grund av att tabletterna har börjat verka och att jag då får mindre ont i knät. Väldigt glädjande :) Sen har jag varit på läkarundersökning för att få ut min VM-licens och bokat tid för ett arbets EKG. Ena kvällen var jag på Gränby Centrum och shoppade med en vän och en annan var jag där och köpte presenter tillsammans med mamma. Dessutom har jag hunnit bada tunna två kvällar i rad! Ikväll vart det en tur till Åkersberga. Phuuu... Ska bli skönt med massage efter jobbet i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar