torsdag 12 mars 2015

Ortho Center - IFK Kliniken

Det gick bra nere i Göteborg idag. Bilderna från magnetröntgen visade att det ser jättefint ut efter operationen. Inga rester eller broskbildningar. Läkarn hade tittat på bilderna tillsammans med röntgenläkarn. Skadan på menisken syntes inte heller. Han kände givetvis på knät och det kändes väldigt stabilt och bra. Jag är inte svullen, med svullen menar han att det inte är någon vätska i knät. Däremot är knät "tjockt" och med det menar han att det är svullet inne i ledkapslar. För att få bort den svullnaden ska jag äta inflammations hämmande tabletter under en längre tid. Sträcket och böjningen ska jag givetvis fortsätta att jobba med. För att få ut benet i sträck måste jag ta hjälp och pressa ut det i sträckläget. Det kommer inte att vara någon trevlig historia... Nu ska jag testa det här en tid och se om det blir bättre. Bilden på mig i den fina vita rocken är tagen innan magnetröntgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar