måndag 2 mars 2015

Hosta

Jag avslutade fredagsmyset med att bada tunna :) I lördags kände jag mig inte alls pigg. Nästäppan och halsen gjorde sig väl påminda. Jag bestämde mig ändå för att åka med och köra lite hoj. Orken fanns inte alls och pulsen blev hög av ingenting, men jag rullade runt lite i alla fall. Söndagen blev lugn för min del, i hopp om att förkylningen skulle försvinna. Tyvärr blev det värre i natt då jag började hosta. Hostade hela natten kändes det som. Riktigt drygt! Visste inte hur jag skulle bete mig för att slippa hostan. Jag vaknade helt matt i kroppen. Jag skulle ha träffat sjukgymnasten i morse, men det var ingen idé. Fanns ingen som helst ork till de :( Efter jobbet idag var jag till Apoteket och köpte tabletter mot rethosta. Jag hoppas det hjälper för jag vill inte vara med om en likadan natt igen... Längst ner på bilden jag la in i fredags har jag tagit kort på min stövel. Jag körde ju in i ett träd och fastnade under hojen. Innan jag kom loss därifrån hann stöveln smälta mot kröken. Tur att vi har så kraftiga skydd på oss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar