tisdag 3 mars 2015

Sjuk... Igen :(

Jag fortsätter i min sjukstuga. Var ju ordentligt förkyld och hostade som sjutton. I morse kändes det helt okej och jag drog till jobbet. Väl där kände jag mig väldigt matt i kroppen och otroligt sömnig. Jag hade ändå sovit utan hosta i natt eftersom jag tog hostmedicin innan jag gick och la mig, så jag tyckte det var lite märkligt att jag var så trött och hängig. Efter ett par timmar kände jag att det var dax att åka hem och sova igen. Jag visste knappt hur jag skulle hålla mig vaken hela vägen hem och jag somnade på en gång när jag kom hem och la mig på soffan. Senare under eftermiddagen fick jag rusa på toaletten och spy. Efteråt kände jag mig lite piggare, men sen kom det igen. Det var bara att springa på toaletten igen... Jag som trodde jag hade haft mitt! Jag har ju redan varit magsjuk!! :( Det var ju bara drygt två veckor sedan... Ja ja, det är bara att gilla läget och krya på sig så gott det går. Jag hoppas jag är startklar tills på lördag :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar