måndag 10 november 2014

På't igen!

Nu var det dax för ett pass på Kraftkällan igen :) Idag trodde jag inte att jag skulle komma hit. På förmiddagen började jag frysa och känna mig illamående. Jag har lågt blodsockervärde så jag kände igen känslan. Det värsta är när det går så där långt att man mår ännu mer illa av matlukten... Jag började med ett glas nyponsoppa, sen fick jag i mig lite mat. Det är faktiskt mina six-days äventyr som har lärt mig hur jag ska handskas med detta illamående. Får jag i mig något lättflytande så kan jag äta efter en stund. På six-days när jag tar ut mig ordentligt så är blodsockervärdet ofta lågt, så i alla mina servicelådor har jag med mig nyponsoppa eller blåbärssoppa hemifrån :) Fungerar klockrent för mig! På bilden är Tysons nya polare. Normalt sett brukar alla hans leksaker slitas sönder så fort det är möjligt, men med denna var han försiktig. Iaf till en början... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar