söndag 2 november 2014

Viltsvin

Tanken idag var att åka till Kraftkällan och göra mina knäövningar. Jag hade några andra ärenden att göra i stan också så de gjorde jag först. Väl på Gränby Centrum insåg jag att träningsväskan stod kvar hemma så det var bara att åka hem igen. Ingen större fara skedd. Det fick bli ett pass på trampcykeln istället :) Gymmet får vänta tills i morgon. På promenaden med Tyson idag insåg jag att viltsvinen håller till allt närmre husen. Jag har aldrig sett något viltsvin, men dem bökar överallt runtomkring. Grusvägen på bilden var inte bökad igår. Det är inte långt från huset... Tyson skrämde mig rejält ett par gånger förra vintern när vi var ute och sprang i mörkret. Nu rör jag mig inte gärna där dem håller till när det är mörkt ute...

1 kommentar:

  1. ett bra och billigt, men kanske det pinsammaste är att pinka runt tomten =) dom gillar inte människans pink lukter :P

    SvaraRadera